#ProArtist & I Heart Make-up

zondag, december 11, 2016


Afgelopen vrijdagavond ging ik met mijn ouders even 'het dorp in', zoals we dat altijd zeggen in Veenendaal, om een cadeautje te kopen voor een vriendin. Ik kwam niet alleen thuis met het cadeautje, maar ook met deze 3 prachtige producten! Lees snel verder om te zien wat ik ervan vind!

Eigenlijk ben ik helemaal geen persoon die elke dag veel moeite doet voor mijn make-up, maar als ik het doe, dan wil ik het wel goed doen. Ik geef eigenlijk alleen maar veel geld uit aan MAC Lipsticks. De rest koop ik gewoon van een of ander budgetmerk. Natuurlijk had ik hier en daar wel voorbij zien komen dat Kruidvat deze producten verkocht en klikte hier en daar een review aan. De producten zien er als eerst al heel leuk uit en bleken ook heel goed te zijn. Toevallig was mijn blush op, had ik nog geen producten om goed te contouren en het roze palette heeft gewoon hele mooie tinten die heel basic zijn, maar als je een andere combinatie maakt, kan je ook een wat zwaardere look maken. Perfect, ik nam ze mee!




Als eerst het #ProArtist Professional London Highlight & Contour palette. Of het merk nou #ProArtist of Freedom heet, is me absoluut niet duidelijk en dat laat ik ook lekker in het midden liggen in dit artikel. Wel ben ik toch benieuwd, dus vertel het me als je het weet!

In dit palette zitten 8 kleuren. 4 highlightkleuren en 4 contourkleuren. Van elke zijn er 2 matt en 2 glanzend. Ik vind de kleuren er goed uitzien, voor ieder wat wils!



Alle 8 de kleuren zijn goed gepigmenteerd, blenden goed en zijn niet te poederig. Wat ik heel fijn vind, is dat er zowel een warme als koele highlighter in zit.



Ik had verwacht dat er meer keuze zou zijn met de blushes van I Heart Makeup, maar alleen deze hing er. Helemaal niet erg, want deze leek me heel erg mooi! Natuurlijk had ik stiekem wel gehoopt op de Unicorn Highlighter, maar helaas ging dat feestje niet door. Daarnaast zou ik hem waarschijnlijk toch niet dragen. Deze blush heet Candy Queen of Hearts en bevat 3 kleuren die je kan mixen, maar ook los kan pakken (als je goed kan mikken met je kwast, haha!)



Op de eerste foto zie je de kleuren los van elkaar en op de tweede foto heb ik ze gemixt. Er zit heel veel glans in de kleuren, daar moet je wel van houden natuurlijk. Ik moet er zelf even aan wennen, maar vind het wel mooi. Het brengt fijn aan en voelt erg zacht.



Als laatst kocht ik dit palette in een fuchiaroze kleur. Dit is het Chocolate Love palette van I Heart Makeup. Ik vond de kleuren die er in zitten erg mooi en je kan er vele kanten mee op. Men zegt dat dit palette naar chocolade moet ruiken, maar daar kan ik door mijn verkoudheid tijdelijk even geen uitspraken over doen, haha!


Van beneden naar boven: Love - Treat - Chip - Whipped- Heart


Van beneden naar boven: Filling - Sweet - Pink - Candy - Melts - Smooth


Van beneden naar boven: Premium - Ganache - Choc - Perfect - Flavour

Ik vind de meeste kleuren erg mooi, helaas valt van een paar de pigmentatie een beetje tegen, bijvoorbeeld van de matte tinten. De glans in de glanzende kleuren is ook niet bepaald bescheiden, maar dat vind ik eigenlijk wel heel mooi, vooral nu de feestdagen er aankomen!

#ProArtist Professional London Highlight & Contour Palette - €9,99
I Heart Makeup Blushing Hearts - €5,99
I Heart Makeup Chocolate Love Palette - €7,99

Als bonus heb ik een 'opmaken met Nadine' in mijn Snapchatverhaal staan. Daar gebruik ik uiteraard al deze producten. Mocht je het leuk vinden om te zien, voeg me dan toe: nadinexhope :) Let op, deze kan je alleen vandaag nog zien en morgen nog een klein stukje van de ochtend!

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.