New in | MAC Velvet Teddy

zondag, december 04, 2016


MAC lipstick nummer 3 werd deze week bezorgd. Ik koos voor Velvet Teddy. Benieuwd? Lees dan verder!


Mijn collega Rosalyn (die dit ook leest, haha, hoi!!) had een exemplaar van Velvet Teddy en ik vond hem haar echt geweldig staan. Ik was al op zoek naar een mooie nude lipstick, maar was altijd bang dat ze te bruin, oranje of te barbie-roze voor me zouden zijn. Velvet Teddy leek me perfect en dus bestelde ik hem afgelopen weekend!




Volgens mij was het zondag toen ik hem bestelde bij Douglas en dinsdag had ik hem binnen. Wederom netjes en luxe verpakt in een (eigenlijk veel te grote) doos met een gratis tester en wat foldertjes. Ik vind dat de lipstick van MAC er heel erg luxe, maar toch simpel uitzien. Tegen de tijd dat ik het pakketje open kon maken was het al te donker om te fotograferen en ik moest ook naar werk toe. Helaas kon ik het niet laten om de lipstick te bewaren, dus ik had hem al opgedaan voor ik foto's had gemaakt.. Oeps...



Ik vind de kleur echt perfect, precies wat ik wilde van een nude kleur. De lipstick brengt makkelijk aan, voelt lekker zacht, ook al is hij mat en blijft heel erg lang zitten. Een geslaagde aankoop en een aanrader als je op zoek bent naar een mooie, draagbare kleur!

MAC Velvet Teddy is te koop voor €19,50.

You Might Also Like

0 reacties

Leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees en beantwoord alles! :) Helaas worden anonieme reacties verwijderd, tenzij je naam in de reactie vermeld staat.